Problemer med login på selvbetjening?

Der er kommet ekstra sikkerhedsfilter ved brug af hjemmesiden, så man nu skal indtaste en verificeringskode, der bliver sendt til ens mail ved forsøg på login. Det er vigtigt, at man lader det vindue stå, hvor der oplyses, at der er sendt en verificeringskode (den skal man så tjekke i sin mail via andet vindue – eller på en anden enhed). Vi oplever desværre ofte, at koden enten lander i spam, eller slet ikke bliver modtaget. Her henviser vores IT udbyder til forhold vedrørende opsætningen for den enkelte bruger. Noget vi ikke har kapacitet til at gå ind i for hver enkelt patient.

Du kan også logge på via NemID.

Bruger du smartphone eller tablet fungerer selvbetjeningen nemmest via app'en "Min læge". Vi anbefaler app'en "Min læge", som er meget brugervenlig. Ved brug af "Min læge", er dine børn tilknyttet, når du klikker på "menneske-ikonet" i øverste højre hjørne. Brug ellers gerne login via vores hjemmeside under menufeltet "Log på selvbetjeningen".

Vi opdaterer med kort, når muligt, indtil da:
Find vej i bil/taxa ved at dreje ind ad Rahbeks Allé, kør ned 1. gang på venstre hånd, stop ved Fitness X, som er vores “nabo”.